.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار فرماندار بابلسر به مدیران شهرستان

فرمانداربابلسر گفت: مدیرانی که نتوانند اقدامات لازم برای اجرایی شدن پروژه‌ها انجام دهند اعتبارات ازآنها گرفته خواهد شد

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابلسر: محمدرضا نادری درجلسه کمیته برنامه ‌ریزی فرمانداری بابلسر: درباره احداث پروژه مجتمع شهید باهنراین شهرستان خاطرنشان کرد : این مجتمع از پروژه‌های مهم و حایز اهمیت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابلسرمیباشد که درجلسه شورای برنامه‌ ریزی استان دراستانداری مازندران مقررشده بود به کانون فرهنگی و فکری کودکان و نوجوانان تبدیل شود اما با توجه به اهمیت این پروژه برای شهرستان ازاین کارجلوگیری کردیم.

فرمانداربابلسر: همچنین از تلاش و پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران درتحقق این امرتقدیرکرد.

وی بیان داشت: برخی ازخانواده‌های شهدا نسبت به عدم ساماندهی مزار شهدا گله‌مند بوده که لازم است به این امر توجه ویژه داشته وبنیاد شهید موظف است تا پایان سال91 با در اختیار داشتن اعتبارات لازم، تمام مزارهای شهدای شهرستان بابلسررا ساماندهی کند.

نادری درادامه تصریح کرد : مدیرانی که نتوانند اقدامات لازم برای اجرایی شدن پروژه‌ها انجام دهند اعتبارات ازآنها باز پس گرفته وبه بنیاد شهید برای ساماندهی مزارشهدا اختصاص می‌یابد.

وی گفت : در سه ماه آخرسال جاری هرهفته با پیشنهادفرمانداروبامسئولیت اداره فرهنگ وارشاداسلامی بابلسرنشست چهره به چهره اصحاب رسانه وخبرنگاران با مدیران اجرایی برگزارمی‌شود که لازم است دستگا ه‌ های اجرایی اعتبارات اختصاص داده شده به آنها را، دراختیارخبرنگاران وکمیته برنامه ‌ریزی قرار دهند.

فرمانداربابلسردرپایان بیان داشت: خبرنگاران می‌توانند با تحقیق و پژوهش بررسی کنند آیا اعتبار بیان شده با کار انجام شده انطباق دارد یا خیرواگرانطباق نداشت بپرسند چرا این کارانجام نشده، چراکه هدف از این نشست رفع مسائل و مشکلات شهرستان بابلسرمیباشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.